JOBBIG MORGON

Usch vilken jobbig morgon jag hade imorse.. Först försov jag mig till en ganska viktig sak.. Sen så mötte jag min största fobi på mitt rum, och detta gjorde jag medans jag var stressad för jag hade försovit mig.. Ingen rolig morgon! Men som tur så var min pappa i närheten och kunde komma och rädda mig från getigen! När han kom hem så satt jag i min trappa och skakade och grät.. Usch va jag hatar getingar!

Men dagen blev i alla fall bara bättre sen. För när jag kom till skolan så fick vi massa fika och så kollade vi på film. Vi såg på Coraline, har sett den förr men den är bra så det gjorde inget.
Kvällen har jag tillbringat ute, var först ut och sprang med pappa runt älven, sen var jag ute med Matilda och försökte lära mig och hjula. Gick ganska bra faktiskt, men kan ju inte direkt säg att jag kan hjula nu. Haha. Ska i alla fall lära mig det i sommar, OCH gå ner spagat. Haha!



köpte en ny ring igår från KappAhl


och ett par örhängen från H&M










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0