KIROPRAKTOR! :-|

Nyss kommit in efter att ha setat ute och solat. Ville igentligen inte gå in men jag måste byta om och fräscha upp mig lite, för jag ska iväg snart. Ska till en kiropraktor (stavning?). Är jätte nervös, för jag har aldrig varit hos en sån förr. Hoppas att det blir bättre i min rygg i alla fall.

Var till Ica Maxi en snabbis efter att jag slutat skolan. Köpte en After Sun som jag ska ha med till Turkiet. Är ju bra att återfukta huden efter att ha varit ute och solat mycket. Och det ger nog även en chans att hålla kvar brännan lite längre! ;-)
Köpte även en Vitamin Well Defence, har aldrig provat en sån förr så jag fick lov att göra det nu. Dom var riktigt goda! Och det är ju ett jätte plus att man får i sig massa nyttiga vitaminer också.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0