NORSKA VADÅ..?!

Sitter och kollar på Norksa Hollywood Fruar just nu.. (?!?!?!) Vart tog alla blondiner vägen..? Haha, men okej, jag ska ge det en chans!

Som Matilda redan sagt var lördags kvällen ganska ovärd, men det var kul att vara med tjejerna igen. Var ett tag sen sist.
Hade i alla fall jätte kul innan jag åkte till Falun! Hade vattenkrig ute med massa folk i det vackra vädret! :-D Så det blev ingen springtur som jag skrev att jag skulle ut på då. Men sprang ju i alla fall runt ute för att slippa bli sjöblöt.. Fast det blev jag ändå!

Förr idag var jag i skolan såklart. Men var inte där nå länge alls för vi hade bara en lektion. Dom andra blev inställda.. Haha, vi har typ inga lektioner längre!?!? Fast jag klagar inte precis.
Sen kl fyra åkte jag iväg till Friskis & Svettis och tränade.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0