SHOPPING

Oj dålig uppdatering av mig, förlåt..

Idag har jag i alla fall varit på Kupolen och shoppat med Matilda B. Köpte ett par skor och ett halsband. Matilda hittade en bikini, en håraccessoar och ett par skor. Vi köpte även glass som vi satt och mumsade på. Hihi. Sen blev det att åka hem och äta och kolla på Top Model, och såklart mina älskade Hollywood fruar! <3 <3 <3 <3 Haha.

Igår rensade jag en massa på mitt rum efter som vi hade tagit hem massa flyttkartonger och sånt. Fyllde en sådan där svart sopsäck till hälften på hur kort tid som helst. Det mesta var gamla skolblock som jag sparat, varför vet jag inte..? Har även börjat packa ner lite grejer i flyttlådorna, men vill ju inte packa ner för mycket för då blir det så tomt på mitt rum.. Haha.

Btw, halsbandet bilr perfekt till min nya bikini ;-)

halsbandet är från H&M
skorna är från Din Sko

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0