TREVLI DAG

puuuuuh nyss hemkommen från kupolen där jag gått runt med tjejerna i fyra timmar! Herregu att vi orkar. Det var iallfall jättemysigt att träffas alla tre över en fika och storshopping. Jag fick hem ytterligare ett plagg från the garden colletion på hm. Gosh allt är verkligen assnyggt därifrån! Och äntligen äntligen hitta jag ett par vita tygskor! Nu blire snåla till nästa barnbidrag men det var det värt! Fast ja.. Jag hittade ju världens fucking äckligaste snyggaste strandklänning där också.. den en bikini och brunbrända ben på en strand i kreta.. Jag klarar aldrig av att spara, jag är defenitivt en typisk slösare så ja imorn kanske jag svänger förbi där och plockar upp den ändå. På tal om imorrn!!! IMORGON BLIR HÅRET BRUNT






-













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0