UNDERBAR DAG !

Fyfan vilken härlig dag, lika underbar som den som var nångång i helgen då jag spenderade tid i en innebandyhall hela den soliga dagen:( MEN den här missade jag inte. Skönt att äntligen kunna sitta ute och sola mellan lektionerna! Tog finfina sommarbilder på klass 9c, sötaste klassen som finns..mh aaa!! Nyss kommit hem från maserhallen där jag och mamma solade en stund skönt skönt. Men nu blir det SHF (svenska hollywoodfruar, elins förkortning ;)) haha se yoooooo








det lurviga ska föreställa ett får. Jo jag vet syslöjd är mitt starka ämne..













Kommentarer
Postat av: Lavranstilda

Keep up the good work.

2011-06-15 @ 10:53:17
URL: http://lavranstilda.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0