NO MORE GITARR

Har nyss ätit en mumsig måltid med bacon, spagetti och ägg. Mums vare.
Innan det var jag på min sista gitarrlektion.. Så nu blir det inge mer gitarr för mig.. Haha jorå, självklart ska jag spela ändå! Ska ju antagligen ta fler lektioner till hösten. ;-)
Har även varit i skolan idag och gjort två nationella prov i engelska. Det var drygt men jag tror det gick helt ok! Efter det åkte jag och Mattias till Borlänge Energi's kontor och prövade arbetskläder till sommarjobbet. Snygga kan man ju inte säga att kläderna var precis.. :-P

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och läsa i min bok som ska vara utläst denna vecka någon gång. Tror jag..?













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0