GE MIG EN "RITBRÄDA"!!!

Har hållt på åh rita med den där "brädan" ett tag nu. Jag och en till i min klass har setat kvar här värsta länge och hållt på med den. Haha, men det är skit kul! Fast det var svårt i början, men man blir ju bättre och bättre hela tiden. Nån som har lust att ge mig en sån? (a)



haha, det här var den första teckningen jag gjorde. den gjorde jag
i paint (ganska oseriöst ja).


sen färglade jag en enhörning, satt alltså och ritade som med en penna.


och sist målade jag av ett ansikte, kanske inte blev världens vackraste men
det är som sagt första gånger jag prövar det här.









Kommentarer
Postat av: alexandra

Sånna är coola!

Btw bor du hemma eller själv?

2010-11-09 @ 19:20:18
Postat av: linnea

ja verkligen! hemma, vadåda?

2010-11-09 @ 19:32:41
URL: http://matildalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0