MEN HEJ !!

Ja längesen var de allt, endå är de jag som triggar igång lilla lw att vi ska börja blogga ordentligt. Och vem är det som lägger av efter några inlägg?? Oupsie.. Men min inspiration har varit nere på noll. Mycket som händer nu och jag har väl inte mått sådär toppen bra. Men bara och ta en tugga av de sura äpplet och bita ihop. Allt är inte kul i livet. Tex. snön, vintern. HATAR det verkligen bokstavligen haha.. Men iallfall jag ska börja blogga
ORDENTLIGT IGEN.

Förresten ni som inte har, borde verkligen lyssna igenom
Daniel Adams-Rays nya album: Svart, vitt och allt däremellan. Och speciellt spåren Förlåt för att jag aldrig sagt förlåt och gryningspyromanen, GRYMMA  !



-












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0