IGÅR IDAG

Nu sitter jag här typ levande död och tittar på töntiga linnea wermström när hon provar kläder nu mitt i natten. Jo men de brukar vi ju alla göra.. ändå skrattar jag och tycker hon är rolig?!?! Herregud de blir ju bara värre när man uppmuntrar henne..

Igår var föresten superbra! Träffade lite folk och tjillade! Idag är man ju en aning tröttare så de fick bli den efterlängtade "mysbyxor"-dagen som elin kallar det haha ;-) Så jag elin och linnea har tjillerillat idag och nu är det bara jag kvar här hemma hos Linnea.. Nu hoppas jag snart att vi ska gå och lägga oss.. Jag älskar att somna tidigt men linnea somnar hellre imorgon nångång och vaknar på eftermiddagen.. Förstår inte hur vi kan vara kompisar när vi är så totalt olika.. Men ja hon duger som vän såå jag är nöjd.

Godnatt !













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0