JOBB, JOBB & SYSTRAR

Oj hej! Hade jag en blogg?! Haha, nej men skämt åt sido. Jag har faktiskt knappt varit hemma dom två senaste dagarna så jag har haft det lite svårt att blogga. Har jobbat ganska länge på dagarna, i tisdags slutade jag fem, sen åkte jag hem till min syster Terese. Igår slutade jag klockan åtta, ja på kvällen, sen följde jag med min andra syster Martina hem (hon jobbar på vero moda) och var där "hela" kvällen.

Varför Matilda är/har varit så off på bloggen har jag faktiskt ingen aning om..? Dålig stil ju. GE OSS EN BRA FÖRKLARING NU MATILDA!





jag idag, hade faktiskt kjol på mig
(vilket inte är så vanligt när det gäller mig).










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0