LÖRDAGEN

Tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår. Först var jag med mamma och kollade på handfat och grejer till nytt badrum. Efter det blev vi bjudna på lunch av mormor, tack så mycket mormor! När vi ätit klart mötte jag upp Matilda på stan och vi gick och hyrde film. Det blev case 39. Den var bra tycker jag, läskig. Fast det tycket inte Matilda, eller jo ibland.. Emh ja, ni kanske förstår att vi bara var hemma och kollade film åh så på kvällen. Flumma gjorde vi också, som bara den! Haha..

















Kommentarer
Postat av: Anonym

"I dont see what anyone can see in anyone else but you"

2010-10-25 @ 00:44:30
Postat av: linnea

höhö jaså? :-p

2010-10-25 @ 19:28:55
URL: http://matildalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0