SEGT

Usch vaknade med huvudvärk (som jag haft enda sen i söndags) och halsont. Inte alls kul ju! Hoppas i alla fall det blir bättre tills på torsdag då jag ska på hagafesten..
Jaja, dagen har varit ganska seg. Försov mig till första lektionen. Sen när skolan var slut mötte jag upp Matilda på kupolen och vi gick runt där och kollade efter en vinterjacka till mig. Hittade en snygg på carlings som jag hoppas ska bli min!
När vi gick runt där på kupolen var det mesta vi pratade om KRETA! Haha, förvånade?! Men jag och Matilda längtar som bara tusan ju!! Kom även på att jag ville ha ett par nya jeans shorts, men kanske inte är rätt årstid att hitta ett par såna nu..

Nej nu ska jag sova så jag blir friiiisk! Godnatt.



bjuder på en bild på mina snyggingar!









Kommentarer
Postat av: Sanderailin

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-09-05 @ 08:59:43
URL: http://sanderailin.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0