HAR VI EN BLOGG !?

Haha jo jag erkänner jag suger på dethär med bloggen och hittar aldrig tid för det att göra snygga och låånga inlägg och inte bara en mening utan bilder. MEN jag ska försöka nu för de är ju grymt kul !!

Idag har jag iallfall varit ledig, eller jag har STUDIEDAG som jag fick veta härom dagen att det heter av mina smarta classmates. Så idag har jag STUDERAT såklart. Ah fast..nää. Jag tror jag gjorde 5 tal i matteboken för att sedan tröttna och dra mig till tvn istället. Bra Matilda bra.. Och nu hinner jag inte precis för nu är det snart träningsdags (ska dock bara kolla eftersom jag åkt på en grym förkylning ! ) Hoppas verkligen det blir bättre eftersom jag siktar på att spela Sportnik cup i helgen!





1 min fina kalender jag köpte häromdagen och pimpade. Den får mig alltid glad o på bra tankar
2 förkyld tjej med dagens outfit haha! och min lilla söta katt! Okej jag tycker ärligt talat inte den är så söt, vill hellre ha en hund











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0