HELGEN ÅH SÅ..

Oj så dålig uppdatering! Men har inte haft ork och lust att ens starta datorn. Haha. Kan i alla fall berätta lite om vad som har hänt under helgen åh så nu.

Fredagen började med att man hade bara EN lektion. Super skönt! Så då passade jag på att gå och fixa mina naglar nere i Kupolen. Gjorde maikyr och pedikyr. Det var verkligen jätte skönt! Fick sitta i massagestol åh så. Sen mötte jag upp Matilda på kupolen och vi gick runt där och kollade på lite kläder. Sen blev det att åka hem och fixa sig till kvällen. Sen blev det middag hemma hos Elin med Matilda och Maria. Trevligt trevligt. När vi hade ätit klart åh så tog vi tåget in till Rättvik och festade lite.

Lördagen blev mest en slapp dag. Låg mest och kollade på tv och bara myste. Mormor kom förbi en sväng också, hon delade en pizza med mig.

Söndagen blev också väldigt slapp. Har degat framför tv'n idag med. Åkte hem till pappa sen på kvällen, har även fixat lite på mitt rum. Men gud vilken tid det tar alltså.. Känns som jag aldrig kommer att blir klar..



super snygg bild på oss från i fredags. där har ni min nya klänning
också. skärpet har jag köpt förr.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0