INTRESSANT.SE

ush känns som jag inte alls har något intressant att tillägga i bloggen. Inga intressanta kläder heller för den delen. Kanske skulle ta några kort på grejer jag glömt visat osv?! Får fundera och samla ork till det haha för jag måste bli intressantare!

Idag har jag förövrigt gjort konditonstest som jag sög balle på och sen var skoldagen i princip slut förutom en snutt NO lektion. Vart med pappa på stan en sväng och tittat på ny innebandyklubba, skor osv också och köpt lite nytt smink. Nu sitter jag här och tar kort på mig själv med min supercam och försöker fördriva tiden så jag kan få sticka på träning. Lr oj de är typ nu.. hejrååå!







påsar?!?!
'











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0