FRIDAY COME TO ME

Ojoj imorn är det fredag, veckan har endå gått rätt snabbt! Imorn drar vi till rättvik och skakar lite haha och på lördag som sagt blir det bastuhäng! Nu ska jag gräva ner mig i engelska glosor och kika runt lite på internet efter nya jeans eftersom jag endast äger ett par (!) Helt sjukt men jag är inte alls någon jeansmänniska. Men jag har iallfall ett par som jag avgudar och älskar och som alltid sitter som dom ska. Ett par vanliga mörkblå och riktigt billiga från Gina. ETT KAP and i löööve them!  Funderar på några av levi's nya som tydligen ska sitta som gjutna. DET TESTAR JAG GÄRNA! HAha hejdå!

PS. lägg märke till att jag kramar min katt på bild två, ingen vanlig syn. Mina nära som känner mig ordentligt tror jag nog rammlar av stolen när dom ser dethär!







'











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0