SKÖN DAG

Askön dag idag verkligen! Slutade vid lunchtid så jag lina fanny och bamba hängde på carro när hon skulle ta hål i öronen ! Vi tittade dock inte men lika bra det för på fredag smäller det för mig också! Efter det fikade och kikade i affärer. Hittade en GRYM kavaj/tröja från myrorna som jag ska springa in och köpa imorn! Ska även försöka få tag på ett par skinnhandskar.. meeen de finns så många snygga och jag kan inte alls bestämma mig! Men börjar bli dags nu fryyser som en tok utan vantar på morgonen !! jaja nu ska jag sätta mig med dom dära jävla NO frågorna så jag slipper få ett ig på mitt första No prov haha hejdå!






mina favoriter är dom till höger, varför finns inte topshop i lilla borlänge?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0