VALET osv..

Har svenska nu, vi ska igentligen jobba med en tidning.. men ingen kan göra det eftersom programmet vi ska jobba i inte funkar..

Var och hälsade på hos min syster Martina igår. Hon var på akuten från fredag kväll till lördag kväll, så jag och mamma åkte förbi där för att se hur hon mådde. Hon hade bara blivit jätte lite bättre.. Hoppas hon blir att må bra snart i alla fall!
Sen på kvällen satt jag och gjorde massa läxa.. Kollade även på valgrejset lite. Vilket inte gjorde något eftersom jag jobbade med politik i min läxa. Va tycker ni om årets val igentligen? Var det rätt parti som vann? Osv..

Förresten, glömde berätta att jag köpte klänningen i lördags. Ni kan få se bilder sen. Köpte även två nagellack och ett par örhängen.












Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det har blivit jävligt löjligt igentligen..känns som om alla partier lovar vad som helst bara för att få röster.. får se hur de blir me dom löftena dom gjort nu.. lika att alliansen är för att ta bort estetiska ämnen i Gymnasiet.. de är ju förjävligt. vet inte om det stämmer till 100% nu då menmen...Men jag skulle nog vilja säga att jag inte tkr att rätt parti vann även om jag inte är så speciellt insatt i politik. Men alla partier har något som man tycker bra å något man inte tycker om.. Sosse 4 laijf Kommentera i brist på annat jävlit trött så har bara ordbajsat lite, BTW Du är helt otroligt VACKER, du är den vackraste människan jag någonsin skådat! true STORY

2010-09-22 @ 23:21:15
Postat av: Anonym

Vilket parti tyckte du skulle vinna då? osv

2010-09-22 @ 23:35:58
Postat av: linnea

oj det var många ord. men jag håller med till en viss del. själv hade jag nog röstat på miljöpartiet.

haha oj, tack så jätte mycket. men SÅ vacker är jag väll ändå inte.. :-p

2010-09-23 @ 19:59:27
URL: http://matildalinneaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, vilken tönt jag är.. Men miljöpartiet är ju mest inne på att bättra miljön (obvious) vilket är jäkligt bra iofs men man lär ju tänka långsiktigt.. igenom mina ögon så är du världens vackraste människa jag någonsin sett..

2010-09-26 @ 21:58:58
Postat av: linnea

haha vem är det som skriver igentligen?

2010-09-26 @ 22:33:51
URL: http://matildalinneaa.blogg.se/
Postat av: Någon du inte känner.. aja, roligt å prata me dig iaf ;)

2010-09-29 @ 21:34:23
Postat av: linnea

jaha okej, ja det var roligt att prata med dig med! men va heter du då?

2010-09-29 @ 22:05:08
URL: http://matildalinneaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänker jag väl inte säga du kmr bara tycka att jag är en knäpp tönt

2010-10-05 @ 22:39:29
Postat av: linnea

nej jag lovar! :-)

2010-10-05 @ 22:44:34
URL: http://matildalinneaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gissa 3ggr. Gissar du fel så säger jag.

2010-10-11 @ 23:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0