DAGEN+GÅRDAGEN

Feeeeaaaen va nice de va igår assso omg tiiep bäwst :****!!! MEN JAG SKÄMTA

Nej men igår var seriöst askul tills nån vid två-slaget bestämde sig för att kasta in pepparsprej i huset!! YEYYY fan va kul alltså. Idioter.. Ja justja.. jag var i ornäs på ferka om ni undra va jag pratar om liksom (antagligen inte)

Idag mådde jag förvånsvärt asbra så tog mig en sväng på kupolen med en jävla massa kompisar (orkar inte skriva upp dom, men jaa ni vet vilka ni är och så. LOOOVE YOU BFF'SS.. fast.. ne) . Hitta massa snyggt så nu är jag redo för kryssning på torsdag! Kommer bli GREAT!

Godnatt !!







-nej matilda de är inte sexigt nånstans att le så ditt hela jävla tandkött syns.. idiot mig själv..













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0