I HENNES SMÅ SKOR

Shuezzz alla bloggläsare.. Nej okej stort LOL på den hälsningsfrasen. Om ni vill veta har jag varit i skolan idag. Och vi har repa på en egen låt på musiken som fakiskt blev grymt bra. Jag amanda och jossan tänkte väl att vi skulle spela in en demo och skicka in till nån feeet musikproducent. HAHAHA . Nej men ärligt, den här låten kommer bli grymt fin!
Förövrigt tjillar jag ikväll då borlänge bestämde sig för att gå och dö. Förhoppningsvis drar jag och jossan ut på härj imorn och på söndag ska jag spela match. <- MIN HELG (om nån bryr sig)


Förresten måste jag tipsa om sån jävla underbar musik för era öron. Armand Mirpours låtar är så grymt fina. Inte för att han gjort många.. Men särskilt Im a vulcano och i hennes små skor måste ni lyssna in er på. BRA

adios





'











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0